League Of Legends 9.21 Yama Notları | Kogo Society Forum

League Of Legends 9.21 Yama Notları

CrypticaL 

Düttürü Dünya..
Yönetici
Üyelik
2 Eylül 2019
Mesajlar
1,015
Cinsiyet
Erkek ♂️
İlişki Durumu
İlişkim Var
Burcu
Kova ♒
Ruh Hali
Üzgün
League Of Legends 9.21 Yama Notları

Herkese merhaba. 10. yıldönümü sonrası ilk yamamıza hoş geldiniz! Ekibimizin yayınını izlediniz mi? Sorularınızı cevaplamak, bazılarınızla oynamak ve Panolarda öne çıkan bazı hataları gidermek çok hoşumuza gitti. Bu özel günde bizimle etkileşime girdiğiniz için teşekkür ederiz.

Umarız aralarında son birkaç yamadır üstü kapalı biçimde anlattığımız Sezon Öncesi Dönem değişikliklerinin de bulunduğu League of Legends yenilikleri hoşunuza gitmiştir. Şu anda zamanımızın büyük bir kısmını Elementlerin Yükselişi oynanış güncellemesine ayırsak da bu yamada 9.20'de büyük değişiklikler gelen şampiyonlara getirdiğimiz ek ayarlamalar da dahil olmak üzere, bazı önemli çalışmalar yer alıyor.

Yama notlarıyla ilgilenen tüm Riotçular olarak, geçtiğimiz 10 yılı mükemmel kıldığınız için teşekkür ederiz. Saçma şakalar, bilinmeyen göndermeler ve kibar yorumlarla dolu nice 10 yıllara!

Yama Ortası Güncellemeleri

League Of Legends 9.21 Yama Notları


23.10.2019 Giderilen Suda Yürüyen Hatası

Suda Yürüyen

GİDERİLEN HATA : Şampiyonlar artık nehrin yalnızca girişlerinde değil tüm bölümlerinde Suda Yürüyen'i etkinleştirecek.

Yamada Öne Çıkanlar

League Of Legends 9.21 Yama Notları Yamada Öne Çıkanlar


Cadı Miss Fortune, Kont Kassadin ve Cadı Kazanı Blitzcrank 24 Ekim 2019'da oyunda.

Şampiyonlar

Garen

Dönme başına kazanılan E taban hasarı azaldı.
Garen'i 9.20 değişikliklerinden sonra zayıflatıyoruz. Bu değişiklik büyük görünse de oranlarını koruduk. Dolayısıyla çok büyük bir zayıflatma gibi hissettirmeyecek.
E - Yargı

DÖNÜŞ BAŞINA TABAN HASAR : 8/12/16/20/24 ⇒ 4/8/12/16/20
DÖNÜŞ BAŞINA HASAR ORANI : 1-18. seviyelerde 0-8,2 (+%32/34/36/38/40 Saldırı Gücü) (değişmedi)

Kayn

Q'nun hasarı arttı; Rhaast'ın ayarlanmış saldırı oranı arttı; canavarlara yönelik ilave hasar azaldı.
Şu anda Kayn'in iki biçiminin de performansı düşük. Bu yüzden hangi biçimin seçildiğine bakılmaksızın, şampiyonlara karşı gücünü arttırıyoruz.
Q - Karanlık Hasat

HASAR : 60/80/100/120/140 ⇒ 75/95/115/135/155
RHAAST'IN AYARLANMIŞ HASARI : 0,5 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 0,55 Toplam Saldırı Gücü
CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR : 55 ⇒ 40

Kog'Maw

Taban nitelikleri yuvarlandı. Q ve E'nin taban hasarı arttı.
Şu anda Kog'Maw'ın E'si rakibe isabet etse bile yeterince tatmin edici değil. E'sinin veya diğer yeteneklerinin erken seviyelerinin bedelini azaltmak yerine, Kog'Maw'ın yetenek setinin sahip olduğu risk-ödül unsurunu korumak için onları güçlendiriyoruz.
Taban nitelikler

Yuvarlamaca
MANA : 322,22 ⇒ 325
MANA YENİLENMESİ : 8,676 ⇒ 8.75

Q - Ölümün Salyaları
TABAN HASAR : 80/130/180/230/280 ⇒ 90/140/190/240/290

E - Hiçlikten Sızan
TABAN HASAR : 60/105/150/195/240 ⇒ 75/120/165/210/255

Lulu

E'nin kalkanı ve hasarı, ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Lulu'nun oyunun orta safhalarına geçişi biraz daha akıcı olmalı. Pix'in savaşlara daha fazla katkı yapmasını istiyoruz. Ayrıca Lulu güçlendikçe, oyuncular da daha değerli kararlar verebilmeli.
E - Yetiş, Pix!
KALKAN : 80/115/150/185/220 ⇒ 80/120/160/200/240
HASAR : 80/110/140/170/200 ⇒ 80/120/160/200/240

Maokai

W'nun bedeli sabitlendi; hasarı arttı. R'nin sabitleme süresi arttı.
Maokai'nin performansı tüm beceri düzeylerinde düşük ve oduncuların ellerinden kurtulabilmesi için yardıma ihtiyacı var.
Q - Diken Vuruşu
GİDERİLEN HATA : Maokai katledilmeden hemen önce Q - Diken Vuruşu kullandığında artık yakınındaki rakiplere hasar vermiyor.

W - Uğursuz İlerleyiş
BEDEL : 60/65/70/75/80 ⇒ Tüm yetenek seviyelerinde 60
HASAR : 50/75/100/125/150 ⇒ 70/95/120/145/170

R - Doğanın Hükmü
SABİTLEME SÜRESİ : Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,6-2,4 saniye ⇒ Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,8-2,6 saniye

Master Yi

Bir De Yer Vurur artık Çift Saldırı tetikliyor ve Çift Saldırı yükü uyguluyor.

Pasif - Çift Saldırı
GİDERİLEN BİR DE YER VURUR HATASI : Master Yi'nin Bir De Yer Vurur vuruşları (Guinsoo'nun Hiddeti'nden kazanılan) artık Çift Saldırı tetikliyor ve Çift Saldırı yükü uyguluyor.

Pyke

Taban can büyüme oranı azaldı. Hasardan kazanılan pasif gri canı azaldı.
Pyke öne geçtiğinde riske girmeden önüne gelen herkesi katledebiliyor ve onu alt etmek neredeyse imkânsız hake geliyor. Çok iyi durumda olsa bile, birini infaz ettikten sonra bu kadar kolay kaçamamalı. Ve ikinci kez birini katletmeye çalıştığında neredeyse tam cana ulaşmış olmamalı.
Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI : 100 ⇒ 90

Pasif - Boğulmuşların Nefesi
GRİ CAN : 1-18. seviyelerde rakip şampiyonlardan aldığı hasarın %30-81'i ⇒ 1-18. seviyelerde rakip şampiyonlardan aldığı hasarın %25-50'si

Shaco

W'nun kutu süresi azaldı.
Shaco 9.20'den sonra epey güçlendi. Bu sebeple koridordaki üstünlüğü ve erken safhalardaki ormancı gücü hakkındaki endişeleri gidermek için ufak ayarlamalara gidiyoruz.
W - Soytarı Kutusu
KUTU SÜRESİ : 60 saniye ⇒ 40 saniye

Sona

Sona için ek yaşam kalitesi değişikliği getiriyor ve pasifindeki bir hatayı gideriyoruz.

Genel
KAYNAK GÖSTERGESİ : Sona'nın Pasif - Baskın Akor yeteneği hazır olduğunda, artık şampiyonun kaynak göstergesi mevcut haresine göre renk değiştiriyor.
GİDERİLEN PASİF HATASI : Sona'nın yetenekleri, artık güçlendirilmiş bir saldırının ardından Pasif - Baskın Akor yüklerini hemen oluşturmakta başarısız olmuyor.

Viktor

Taban nitelikleri yuvarlandı. Q'nun hasarı arttı.
Viktor son yamada gelen değişikliklerden sonra beklediğimizden daha zayıf bir noktaya geldi. Yine de oyuncuların hâlâ ona alışma sürecinde olduğu için çok büyük bir ek değişiklik getirmek istemiyoruz. Ayrıca 9.20 Yama Ortası Güncellemesi'nde giderdiğimiz bir hatayı da notlarımıza ekliyoruz. Zira bunu zamanında sizinle paylaşamamıştık.
Taban nitelikler

Yuvarlamaca
CAN : 528,04 ⇒ 530
SALDIRI GÜCÜ : 52,04 ⇒ 53
ZIRH : 22,72 ⇒ 23

Q - Güç Aktarımı
HASAR : 50/65/80/95/110 ⇒ 60/75/90/105/120
GİDERİLEN HATA : Artık eklentiyle geliştirildiğinde Viktor'un kalkanını doğru biçimde güçlendiriyor.

W - Çekim Alanı
GİDERİLEN SES EFEKTİ HATASI : Çekim Alanı birden fazla rakibe karşı kullanıldığında, yeteneğin ses efektleri artık fark edilir ölçüde daha yüksek değil.

Warwick

Q'nun hasar oranı ileri yetenek seviyelerinde arttı. W'nun ilave saldırı hızı arttı.
Warwick özellikle de W'sundan önce Q'sunu geliştirdiğinde diğer ormancılara göre geride kalıyor. Duruma göre iki yeteneği de istediği sırada en üst seviyeye geliştirebilmesini istiyoruz ama her ikisi de eşit oranda güçlenmeli.
Q - Cani Diş
HASAR ORANI : Hedefin azami canının %6/6,5/7/7,5/8'i ⇒ Hedefin azami canının %6/7/8/9/10'u

W - Kan Peşinde
İLAVE SALDIRI HIZI : Kanlı Av'a veya azami canı %50'nin altında olan bir rakip hedefe saldırdığında %50/65/80/95/110 ⇒ Kanlı Av'a veya azami canı %50'nin altında olan bir rakip hedefe saldırdığında %70/80/90/100/110

Giderilen Hatalar
  • Kindred W - Kurdun Hiddeti yeteneğini kullandığında bir hedefe saldırmıyorken, Kurt artık menzili içindeki hedeflere doğru biçimde saldırıyor.
  • Yampiri Yengeç Sürat Sunağı'nın içinden geçen şampiyonların üstünde artık açığa çıktığını belirten göz işareti beliriyor.
  • Ashe'in E - Şahin Atışı yeteneği tarafından açığa çıkarılan rakiplerin üstünde artık oyun sonuna kadar göz işareti belirmiyor.
  • Qiyana'nın R - Toprağın Öfkesi yeteneğinin görsel efektleriyle etkilerinin senkronizasyonu artık bozulmuyor ve rakipler artık yetenek Savaş Sisi'nin içinden kullanılsa bile onları tüm yüzey şekilleri boyunca görebiliyor.
  • Heimerdinger'ın R- GELİŞTİR!!! yeteneğinin ipucu artık E - CH-3X Şimşek Bombası yeteneğinin yavaşlatmasının %80'e çıktığını söylemiyor.
  • Artık sadece şampiyonlar Alamet'in Gözü'nü alabiliyor. Yasuo R - Son Nefes kullanarak onun içinden geçtiğinde veya Kayn'in W - Kasvet Dalgası yeteneğinin Canlı Gölge'si onun üstünde durduğunda Alamet'in Gözü alınamıyor.
  • Sylas Nidalee'nin ultisini çalıp Q - Yere Ser yeteneğini kullandığında artık doğru biçimde hasar veriyor.
  • Aurelion Sol'ün R - Işığın Sesi yeteneğinin görsel efektleri artık Savaş Sisi'nin içinde her yerden görülemiyor.
  • Neeko artık kılık değiştirmiş haldeyken kendi üstüne tıklayarak etkiyi sonlandırıp yeteneği 2 saniyelik bir bekleme süresine sokabiliyor.
  • Kled artık kuleler veya duvarların yanında bineğinden indiğinde hedef alınamaz durumunu kaybetmiyor.
 

Geri
Üst