League Of Legends Taktik Savaşları 9.23 Yama Notları | Kogo Society Forum

League Of Legends Taktik Savaşları 9.23 Yama Notları

CrypticaL 

Düttürü Dünya..
Yönetici
Üyelik
2 Eylül 2019
Mesajlar
1,015
Cinsiyet
Erkek ♂️
İlişki Durumu
İlişkim Var
Burcu
Kova ♒
Ruh Hali
Üzgün
League Of Legends Taktik Savaşları 9.23 Yama Notları

League Of Legends Taktik Savaşları 9.23 Yama Notları

Selam strateji ustaları!

Bu yamadaki en büyük haber, dereceli sıranın dönüşü. Dengeleme açısındansa bazı küçük değişikliklere gittik ve oyunun seyrini değiştiren birkaç hatayı giderdik. Ayrıca 2. ve 3. Aşama üç yıldızlı şampiyonlara biraz güç verirken, kuvvetli 1. Aşama şampiyonların gücünün bir kısmını geri aldık. Yeni setin oluşturduğu sorunları çözmek için fazladan bir yama beklediğimiz için mutluyuz. Ayrıca Elementlerin Yükselişi'nin mevcut durumundan genel olarak memnun olduğumuz söylenebilir. Zafere giden birden fazla yol var ve her oyun birbirinden farklı. Tırmanışınızda iyi şanslar!

Hadi başlayalım!

True Damage Minik Efsaneleri

Hatırlatma: 5. Seri True Damage Minik Efsaneleri QiQi, Ossia ve Melisma çıktı.

Özellikler
  • Buzulların Sersemletme İhtimali: %20/40/60 ⇒ %20/35/50
  • Işık: Toplam iyileştirme miktarı artık iyileşen şampiyonların canından ziyade katledilen şampiyonun canına bağlı.
  • Okyanusların Saniye Başına Kazandığı Mana: 15/30/50 ⇒ 15/35/60
  • Gölgelerin İlave Hasarı: %50/100 ⇒ %45/85
  • Gardiyanların İlave Zırhı: %125/275/450 ⇒ %150/300/450
Üç Yıldızlı Birimlerin Yeteneklerinin Güçlenmesi
Yüksek bedelli üç yıldızlı şampiyonların heyecan verici güçler sunmasını istiyoruz. Bu, zaten SG ve canla güçlenen şampiyonlar ve 1. Aşama şampiyonlar için geçerli ama diğerleri için aynı oranda değil. Dolayısıyla bazı 2. Aşama ve 3. Aşama şampiyonların üç yıldızlı yeteneklerini güçlendiriyoruz.
2. Aşama
  • Jax'in Hasarı: 150/250/350 ⇒ 150/250/450
  • LeBlanc'ın Hasarı: 200/450/700 ⇒ 200/450/800
  • Neeko'nun Hasarı: 100/200/300 ⇒ 100/200/350
  • Syndra'nın Hasarı: 175/350/525 ⇒ 175/350/600
  • Thresh'in Kalkanı (aşağıdaki denge değişikliğine bakın): 250/400/550 ⇒ 250/400/600
  • Volibear'in Hasarı: 200/450/700 ⇒ 200/450/850
3. Aşama
  • Aatrox'un Hasarı: 250/500/750 ⇒ 250/500/1000
  • Ezreal'ın Hasarı: 200/400/600 ⇒ 200/400/800
  • Kindred'ın Hasarı: 150/325/500 ⇒ 150/325/650
  • Nautilus'un Sersemletme Süresi: 3/4/5 saniye ⇒ 3/4/6 saniye
  • Nautilus'un Hasarı: 100/200/300 ⇒ 100/200/400
  • Sion'un Hasarı: 200/400/600 ⇒ 200/400/800
Genel Şampiyon Dengesi

1. Aşama
  • Ivern'ün Kalkanı: 200/400/600 ⇒ 200/350/500
  • Maokai'nin Pasifinin İyileştirmesi: 100/200/300 ⇒ 100/175/250
  • Nasus'un Yetenek Hasarı: 35/70/105 ⇒ 50/70/90
  • Nasus'un Yeteneğinin İlave Canı: 200/400/600 ⇒ 250/400/550
  • Taliyah'nın Manası: 50/85 ⇒ 50/80
  • Taliyah'nın Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 1,5 saniye ⇒ 2 saniye
  • Vayne'in Yetenek Hasarı: %8/12/16 ⇒ %9/12/15
  • Vladimir'in Yetenek Hasarı ve İyileşme Miktarı: 200/350/500 ⇒ 200/325/450
2. Aşama
  • Malzahar'ın Minyonlarının Canı: 300 ⇒ 250
  • Rek'Sai'nin Yetenek Hasarı: 200/550/900 ⇒ 250/550/850
  • Skarner'ın Manası: 0/75 ⇒ 0/65
  • Skarner'ın Zırhı: 30 ⇒ 35
  • Thresh'in Yeteneğinin Kalkanı: 200/300/400 ⇒ 250/400/600
  • Yasuo'nun Yetenek İsabeti: 3/5/7 ⇒ 4/5/6
3. Aşama
  • Ezreal'ın Manası: 0/40 ⇒ 0/30
  • Ezreal'ın Yetenek Kullanma Süresi: 0,5 saniye ⇒ 0,25 saniye
4. Aşama
  • Ashe'in Saldırı Hızı: 0,7 ⇒ 0,8
  • Brand'in Yetenek Hasarı: 250/450/650 ⇒ 300/450/600
  • Brand'in Yeteneğinin Sekme Sayısı: 4/6/20 ⇒ 5/6/20
  • Malphite'ın Canı: 800 ⇒ 850
  • Olaf'ın Manası: 0/75 ⇒ 0/90
  • Yorick'in Işık Minyonlarının Canı: 750/1250/1750 ⇒ 600/1000/1400
  • Yorick'in Işık Minyonlarının Saldırı Hızı: 0,8 ⇒ 0,7
5. Aşama
  • Singed'in Canı: 1050 ⇒ 950
  • Singed'in Yetenek Hasarı: 250/500/2000 ⇒ 200/400/2000
  • Taric'in Canı: 850 ⇒ 900
Eşyalar
  • Donmuş Yürek'in Saldırı Hızı Yavaşlatması: %35 ⇒ %25
  • Koruyucu Melek: Şampiyonlar dirilme esnasında artık iyileştirilemez.
  • Buzdoğan Eldiven'in Saldırı Hızı Yavaşlatması: %35 ⇒ %25
  • İyon Kıvılcımı'nın Hasarı: 100 ⇒ 90
Dereceli
  • Artık devrede! Elementlerin Yükselişi'ne ne kadar iyi uyum sağladığınızı kanıtlama vakti geldi çattı!
  • Herkes Demir'de başlar.
  • İlk 5 oyunda LP kaybetmezsiniz.
  • 4. veya daha yüksek bir sırada bitirmek, LP kaybettirmez.
Giderilen Hatalar ve Benzer Şeyler

Genel
  • Yakın dövüşçü birimlerin yön bulma becerisi genel olarak iyileştirildi.
  • Korkunç ve görünmez orman birimleri artık yanlışlıkla özellik ilavelerine katkıda bulunmuyor.
  • PvE turlarındaki tüm küçük canavarlar artık 1 yıldızlı sayılıyor.
  • Çağrılan tüm birimler artık 0 yıldızlı sayılıyor.
  • Ejder, Kadim Ejderha ve Vadi'nin Alameti artık doğru biçimde 3 yıldızlı sayılıyor.
  • Menzilli gözü dönmüşlerin (Bombardıman Topu veya Gözü Dönmüş Baltası sayesinde) koni şeklindeki alanları artık kendilerinden değil, hedeflerinden çıkıyor.
  • Freljord Arenalarındaki birkaç yükseklik hatası giderildi. Eşyalar ve şampiyonlar artık yüzey şekillerine gömülmüyor.
  • Elektrik özelliği artık yetenek gücünden fayda sağlamıyor ve Hextech Silahkılıç'ın etkisini kullanmıyor.
1. Aşama Şampiyonlar
  • Diana'nın her bir küresi artık birden fazla hedefe isabet edemiyor.
  • Kog'Maw'ın yeteneği artık daha az ıskalıyor.
  • Renekton'un yeteneği artık doğru biçimde büyü hasarı veriyor (ipucu bir sonraki yamada güncellenecek).
  • Vlad'ın iyileşme metni artık doğru miktarı gösteriyor.
  • Zyra'nın bitkilerinin saldırı hızı ve süresi artı doğru.
  • Zyra'nın bitkileri artık zaman zaman yedek kulübenize zıplamıyor.
2. Aşama Şampiyonlar
  • Malzahar'ın minyonlarının saldırı hızı artık saldırı hızı oranıyla eşleşiyor (bu Malzahar'ın minyonlarının saldırı hızının birazcık azalmasına sebep oldu).
  • Volibear'in yeteneği artık infaz etmeyen bir kullanım hedefi katlederse onun manasını tamamen yeniliyor.
3. Aşama Şampiyonlar
  • Azir artık Zyra'nın bitkileri gibi hedef alınamaz birimlere bitişik askerler çağırmıyor.
  • Dr. Mundo artık menzilinde vurabileceği bir hedef olmadığı zaman yeteneğini kullanmıyor.
  • Qiyana artık menzilinde vurabileceği bir hedef olmadığı zaman yeteneğini kullanmıyor.
  • Veigar'ın düşük yıldızlı hedefleri anında katleden yeteneğinin ipucu netleştirildi.
  • Veigar'ın yeteneği artık yıldız seviyesi ondan düşük olan şampiyonlar dışındaki birimleri de infaz ediyor.
4. Aşama Şampiyonlar
  • Annie artık iki Tibbers çağırdığında (Sihirbaz Şapkası) ve biri kesildiğinde mana kazanamıyor.
  • Ashe'in üç yıldızlı güç artışı, istenildiği gibi %250 olacak şekilde değiştirildi.
  • Ashe'in yeteneği etkinken kılıç ustası özelliğini tetikleyememesine sebep olan hata giderildi.
  • Olaf ve Singed'in saldırdığı halde donmuş gibi görünmelerine sebep olan hata giderildi.
5. Aşama Şampiyonlar
  • Şampiyonlar artık Singed'in farklı kopyalarının geride bıraktığı zehir izlerinden doğru biçimde hasar alıyor.
  • Zed'in kopyaları artık doğru biçimde hasar sayacını etkiliyor.
Eşyalar
  • Ejder Pençesi artık yetenek olmayan etkilerden (eşyalar, özellikler vs.) alınan büyü hasarını da azaltıyor.
  • Buzdoğan Eldiven'in saldırı hızı yavaşlatmasının birden fazla turda etkili olmaya devam etmesine yol açan hata giderildi.
  • Kor Alev artık Renekton, Jax, Rek'Sai, Vayne ve Nami'nin Gelgit Dalgası tarafından güçlendirilmiş saldırılarında da doğru biçimde çalışıyor.
  • Spatula eşyaları artık Spatula olmayan bileşen eşyaların niteliklerini iki katına çıkarmıyor.
  • Işık Tılsımı artık doğru biçimde büyü direnci sağlıyor.
 

Geri
Üst