League Of Legends 9.22 Yama Notları | Kogo Society Forum

League Of Legends 9.22 Yama Notları

CrypticaL 

Düttürü Dünya..
Yönetici
Üyelik
2 Eylül 2019
Mesajlar
1,015
Cinsiyet
Erkek ♂️
İlişki Durumu
İlişkim Var
Burcu
Kova ♒
Ruh Hali
Üzgün
League Of Legends 9.22 Yama Notları

League Of Legends 9.22 Yama Notları


Sezon Öncesi Dönem'e sadece bir yama kaldı ve "SEZON ÖNCESİ DÖNEM NEREDEYSE GELDİ" demekten kendimizi alıkoyamıyoruz. Eğer siz de Altın'a ulaşmaya çalışıyorsanız, tırmanışınızı bu yamada bitirmeniz gerektiğini hatırlatalım. Bol şans!

Bu arada URF'ün bitmesine 5 gün kaldı! Doğru duydunuz, sadece 5 gün (bugünü de sayarsak)! 9.21 Yama Ortası Güncellemelerindeki duyurumuzu kaçırdıysanız, modu 1 gün daha uzatmaya karar verdik. 10 Kasım saat 06.00'a kadar mancınıklarınızı hazır tutun.

10. yıl dönümü sırasında sizinle birlikte üstünde çalıştığımız hataları da bu yamada gideriyoruz! Yamamızın giderilen hatalar bölümünün sonunda onları okuyabilirsiniz.

Yamada Öne Çıkanlar

League Of Legends 9.22 Yama Notları True Damage


True Damage Ekko, True Damage Yasuo, True Damage Akali, True Damage Senna ve True Damage Qiyana 10 Kasım 2019'da oyunda.

2019 Dereceli Sezonu Sonu

Tırmanışına devam edenler için ufak bir hatırlatma: Sihirdar Vadisi dereceli sezonu 19 Kasım saat 00.00'da sonlanıyor! Tek bir şampiyonda ustalaşanlardan tutun da meta canavarlarına ve otomatik doldurmayı sevenlere kadar herkesin Şanlı Aatrox kostümünü kapmak için (tabii 2. takdir seviyesi ve üstünde olmak kaydıyla) artık son şansları.

Şampiyonlar

Senna
Arındırıcı
Senna 10 Kasım'da fenerden kaçıyor.
  • Şampiyon Önizleme
  • Evren Sayfası
  • İçeriden Şampiyon Bilgileri
Senna'nın tam çözünürlükteki açılış görsellerini LoL Görüntüleri uygulamasında bulabilirsiniz!

Ashe
W'nun bedeli arttı.
Ashe'in erken safhalardaki dürtme potansiyelini azaltıyoruz. Böylece yeteneği rakibini dürterek hasar vermek yerine onu yavaşlatmak için kullanmak isteyecek.
W - Yaylım Ateşi
BEDEL 50 Mana ⇒ 70 Mana

Blitzcrank
Q'nun taban hasarı azaldı.
Blitzcrank son değişiklikler geldiğinden beri hala biraz fazla güçlü. Dolayısıyla şampiyonu hedeflediğimiz noktaya getirmek için onu biraz zayıflatıyoruz.
Q - Roket El
TABAN HASAR 80/135/190/245/300 ⇒ 70/120/170/220/270

Ivern
Q'nun hataları giderildi.
Bu hataları aslında 9.21'de gidermiştik ama kaçıranlar için bir kez daha paylaşalım dedik!
Q - Kök Sal
DAISY'YE YER AÇINI vern artık her zaman hedefinin yakın dövüş menziline atılıyor.
PEK KALABALIKMIŞI vern'ün Q'suyla atılırken orman kamplarının içine girmesine sebep olan hata giderildi.
SİHİR GÖSTERİSİ Ivern'ün sabit hedefe atıldığı zaman takım arkadaşlarının beklenmedik konumlara ışınlanmasına sebep olan hata giderildi.

Kai'Sa
İlk vuruştan sonraki Q atışı hasarı azaldı.
Bu değişiklikle beraber bir taşla iki kuş vuruyoruz. Kai'Sa'nın oyunun ileri safhalarında verdiği anlık hasarı azaltıyoruz. Ayrıca rakibinin onu koridordaki minyon dalgalarından uzaklaştırma becerisini de arttırıyoruz.
Q - Icathia Yaylımı
ÇOKLU ATIŞIN MİNYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERE VERDİĞİ HASAR %30 ⇒ %25

Kalista
W'nun işaret süresi ve işaretli hedeflere verilen ilave hasar arttı.
Tek başına oynarken takım koordinasyonunun sınırlı olmasında ötürü, geçmişte Kalista'nın tetiklenme hasarını güçlendirmekten çekiniyorduk. Fakat şu an tetiklenmeyi daha erişilebilir kılarak ve hasarını arttırarak farklı bir yol izliyoruz. Umarız bu değişiklikler onu tüm beceri düzeylerinde daha iyi bir noktaya getirir ve oyuncuları yeteneğin seviyesini arttırmaya teşvik eder.
W - Gözcü
İŞARETLİ HEDEFLERE VERİLEN İLAVE HASAR Hedefin azami canının %5/7,5/10/12,5/15'i ⇒ Hedefin azami canının %10/12/14/16/18'i
İŞARET SÜRESİ 3 saniye ⇒ 4 saniye

Kayle
Q'nun taban hasarı azaldı. W'nun bedeli arttı.
Erken safhalarda daha kırılgan hale gelmesi ve rakiplerini itip kakmaya başlamadan önce aradan biraz daha vakit geçmesi için Kayle'ın koridordaki gücünü azaltıyoruz.
Q - Işığın Hükmü
TABAN HASAR 70/115/160/205/250 ⇒ 60/100/140/180/220

W - Semavi Lütuf
BEDEL 60/70/80/90/100 Mana ⇒ 70/80/90/100/110 Mana

Malphite
R'nin YG oranı azaldı.
Şu anda Malphite'ın tank dizilimlerinin iyi bir noktada olduğunu düşünüyoruz. Tabii şampiyon YG'ye odaklanıp rakiplerinin üstüne bir kaya gibi düştüğünde epey can sıkabiliyor. Dolayısıyla yetenek setinin bu yönünü zayıflatıyoruz.
R - Önlenemez Güç
ORAN 1,0 Yetenek Gücü ⇒ 0,8 Yetenek Gücü

Nautilus
R'nin ana hedef taban hasarı azaldı.
Nautilus hangi beceri düzeyinde olursa olsun, tüm oyunlarda fazlasıyla güçlü. Fakat bu yamada daha çok takım koordinasyonuna dayalı hasarını zayıflatmaya odaklanıyoruz.
R - Derin Darbe
ANA HEDEF TABAN HASARI 200/325/450 ⇒ 150/275/400

Pantheon
Q'nun minyon hasar azaltması arttı; infaz eşiği azaldı. W'nun çizmelerden kazanılan atılma hızı artışı kalktı.
Pantheon özellikle de yüksek dereceli oyunlarda aşırı derecede güçlü (ve sık sık yasaklanan) bir şampiyon olmaya devam ediyor. Yetenek setinin söz konusu oyunlarda oyuncuları en çok etkileyen kısımlarında değişikliğe gidiyor ve daha çok sürekli hasarı ve minyon dalgası temizleme becerisini hedef alıyoruz.
Q - Meteor Mızrağı
MİNYON HASAR AZALTMASI %20 ⇒ %30
İNFAZ EŞİĞİ Hedefin azami canının %25'i ⇒ Hedefin azami canının %20'si

W - Kalkan Hücumu
KALDIRILDI / ÇİZMEYİ AŞMAK YOK Pantheon'un atılma hızı artık çizmelerle birlikte artmıyor.

Sejuani
Taban SG, can yenilenmesi büyüme oranı ve saldırı hızı büyüme oranı arttı. Q'nun hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttı. E'sini etkileyen hata giderildi.
Sejuani'nin rakiplerine domuzluk etmesine yardım ediyor ve savaşın ortasında kaldığı durumlarda onu ödüllendiriyoruz.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ 64 ⇒ 66
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,85 ⇒ 1
SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %3 ⇒ %3,5

Q - Kutup Saldırısı
HASAR 80/120/160/200/240 (+0,4 Yetenek Gücü) ⇒ 80/130/180/230/280 (+0,6 Yetenek Gücü)

E - Yoğun Buz
GİDERİLEN HATA Azami yük sayısındayken yeniden uygulandığında, pasifi artık doğru şekilde sıfırlanıyor.

Sylas
Taban can yenilenmesi ve büyü direnci arttı; can büyüme oranı azaldı. W'nun bedeli azaldı.
Sylas'ın profesyonel düzey ve tekli sıra arasında güç seviyesi farkını çözmek için son zamanlarda bazı çalışmalar yaptık. Bunların sonucunda genel güç seviyesi azaldı. Bu yüzden ona biraz genel güç veriyoruz. Yine de sorunu tamamen çözdüğümüzü düşünmüyoruz. Dolayısıyla çalışmalarımız yakın gelecekte de devam edecek.
Taban nitelikler
CAN YENİLENMESİ 7 ⇒ 9
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 1 ⇒ 0,9
BÜYÜ DİRENCİ 36,1 ⇒ 39

W - Kral Katili
BEDEL 50/55/60/65/70 Mana ⇒ 40/45/50/55/60 Mana

E - Derisini Yüz
GENİŞLİK Oynanış netliğini sağlamak adına, yeteneğin genişliğini gerçek isabet alanını yansıtacak şekilde arttırıyoruz.

Xayah
W'nun ilave saldırı hızı azaldı.
Xayah'ın zamanla hasar veren bir süper taşıyıcı olma potansiyelini azaltıyoruz.
W - Amansız Hiddet
İLAVE SALDIRI HIZI %40/47,5/55/62,5/70 ⇒ %35/40/45/50/55

Giderilen Hatalar
  • Caitlyn'in Enerji Dolu (Bombardıman Topu ve Statikk Hançer gibi eşyalar sayesinde) Pasif - Tam Kafadan yeteneği hedefine ulaşmadan önce rakip katledilirse, Caitlyn artık onun yerine hasar almıyor.
  • Ornn'un R - Ocağın Çağrısı yeteneğinin ikinci kez etkinleşmesi artık yakınındaki rakipleri doğru biçimde havaya savuruyor.
  • Gangplank'in E - Barut Fıçısı yeteneği, Teemo'nun R - Tehlikeli Tuzak mantarlarını artık doğru biçimde tetikliyor.
  • Oyun sahibi modu değiştirdiğinde, artık oyun davetleri silinmiyor.
  • Fizz'in Q - Zıpkın Saldırısı artık büyü kalkanlarını doğru biçimde kırıyor.
  • Twisted Fate'in R - Kader yeteneği bozulduğunda artık atışları (kule veya ejder saldırıları gibi) engellemiyor.
  • Taric R - Kozmik Titreşim kullandığında ve kullanım aralığı sırasında katledildiğinde, bekleme süresi artık doğru görünüyor ve W - Kristal Siper yeteneğinin bekleme süresini göstermiyor.
  • Rek'Sai'nin R - Hiçlik Hücumu, rakip şampiyon yeteneğin kullanımı ve atılması sırasında katledildiğinde doğru ve tutarlı biçimde iade ediliyor.
  • Syndra'nın R - Güç Patlaması yeteneğinin arayüz simgesi artık kullanımda kaç tane Karanlık Küre'den faydalanılacağını doğru biçimde gösteriyor.
  • Nidalee'nin Q - Yere Ser yeteneğinin güçlendirilmiş normal saldırısı artık tuzaklara doğru biçimde hasar veriyor.
  • Sion R - Durdurulamaz Hücum yeteneğini menzili dışında kullandığında yetenek, Sion kullanım menziline girdiğinde değil anında kullanılıyor.
  • Q - Çifte Isırık yeteneği bekleme süresindeyken, Shyvana'nın yapılara karşı yaptığı normal saldırılar yeteneğin bekleme süresini doğru biçimde azaltıyor.
  • Artık Vadi'nin Alameti'ni çağırma ziynetinde de diğer tüm ziynetlerin sahip olduğu yanlış kullanıma karşı 1 saniyelik kilitlenme süresi var.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.

League Of Legends 9.22 Yama Notları Gerçek Hasar Yasuo
League Of Legends 9.22 Yama Notları Akali
League Of Legends 9.22 Yama Notları Ekko
League Of Legends 9.22 Yama Notları Qiyana
League Of Legends 9.22 Yama Notları Senna
League Of Legends 9.22 Yama Notları Prestij Qiyana
 

Geri
Üst