Need for Speed: Underground Modu Oyuna Ray Tracing Desteği Getiriyor | Kogo Society Forum Güncel Paylaşım Platformu

Need for Speed: Underground Modu Oyuna Ray Tracing Desteği Getiriyor

CrypticaL

Düttürü Dünya..
Yönetici
Forum Sahibi
Üyelik Tarihi
2 Eylül 2019
Mesajlar
477
Tepkime puanı
231
Puanları
43
Yaş
24
Konum
Root
Cinsiyet
Erkek
İlişki Durumu
İlişkim Var
Burcu
Kova
Need for Speed: Underground Modu Oyuna Ray Tracing Desteği Getiriyor

Need for Speed: Underground Modu Oyuna Ray Tracing Desteği Getiriyor


Yılların efsanesi Underground, mod üzerinde yapılan değişiklikler ile şaşırtıcı bir görünüm kazandı.

Işın İzleme Teknoloji’si, tüm oyunların görüntüsünü önemli derecede güzelleştiriyor ve Need for Speed: Underground gibi eski oyunlar da bundan büyük ölçüde yararlanabiliyor. Son zamanlarda paylaşılan yeni bir video, Ray Tracing gölgelendiricileri kullanarak Need for Speed: Underground’ın nasıl bir hal aldığını gözler önüne seriyor. 2003 yılında piyasaya sürülen bir oyun olduğu düşündüğümüzde sonuçlar son derece etkileyici.

NFS: Underground’un Redux modu 2017 yılında tamamlanmıştı. Redux modu, ReShade’in yeni bir sürümü ile birlikte RT de dahil olmak üzere yeni gölgelendirmelerle baştan yaratıldı. Bunun yanı sıra oyuna 300’den fazla yüksek çözünürlüklü doku eklendi. Performansın ise neredeyse 3 kat düştüğü belirtiliyor.

Stre1itzia tarafından kullanılan grafik kartı, pek üst seviye diyemeyeceğimiz bir model olan GeForce GTX 1060 3 GB modeli.

Need for Speed: Underground ışın izleme ile geliştirilen en eski oyun diyemeyiz. Geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Quake 2 RTX, klasik oyunların teknolojiden nasıl faydalanabileceğini bize göstermişti. Son olarak Electronic Arts’ın, Need For Speed serisi için Criterion Games ile yoluna devam edeceğini de hatırlatalım.
 
Konuyu Başlatan Benzer konular Kategori Cevaplar Tarih
CrypticaL Need For Speed Heat Sistem Gereksinimleri Oyun Haberleri 0
Benzer konular

Yeni Konular

Üst